dimarts, 27 de maig del 2008

Magdalena...

Avui estic molt bollero. He actualitzat The electrical morning amb el pa de llet amb josepetes de xocolata i ara parlo de magdalenes.
Ara bé, mentre que el pa de llet és una mena de metàfora de com solucionar els problemes i fer que la vida sigui una mica més bonica, les magdalenes representen la disbauxa i l'alegria.
Darrerament m'he oblidat força d'allò de ser alegre i optimista sinó és amb ajudes externes. Potser de portes enfora no ho sembla però últimament l'alegria no em corre per les venes com de costum. I això encara m'entristeix més.
Xiulo davant de les adversitats, m'hi deixo els pulmons i no canvia res.
He entrat en una mena d'espiral o un cercle viciós en el que principi i fi sóc jo. I no en surto, eh? És força fotut.
No he perdut la confiança en les ajudes externes, però les necessito d'un altre tipus. Per anar bé necessitaria una pseudopsicòloga (més psicòloga que pseudo) les 24 hores del dia... O això... o un "atracón" de pa de llet.
...algú coneix algun altre "bollo" miraculós?
Que tornin les magdalenes a la meva vida!